Dva týždne na Floride sú práve za mnou a ja neviem čo viac k tomu povedať len asi to, že NECHCEM ISŤ DOMOV!!!! Mám pred sebou síce ...

American Oxygen #2

1:56 AM Ema 3 Comments

Dva týždne na Floride sú práve za mnou a ja neviem čo viac k tomu povedať len asi to, že NECHCEM ISŤ DOMOV!!!! Mám pred sebou síce ešte ďalšie 3 týždne ale všetko ide tak rýchlo.  A už som si aj zvykla na ten krásny americký život tak to pôjde ešte rýchlejšie. Všetko je tu tak krásne. Ľudia sú milý, výber jedla a oblečenia famózny :D, oceán a pláž je snaď najlepšia vec a vec, ktorá mi bude asi aj najviac chýbať keď sa vrátim do Košíc, a to teplo. Nesmiem samozrejme zabudnúť na kamarátov, ktorých tu mám tí mi budú takisto chýbať pretože práve vďaka nim zažívam "that real american life". 
NOVINKA!! V amerike som sa dokonca rozhodla, že spečatím lásku k tvoreniu videí a tak som si urobila svoj youtube channel takže môžte ma sledovať aj tam, bude to zaujímavé. 

3 comments:

  1. :O ty fotky jsou nádherné, nedivím se, že se ti nechce domů

    ReplyDelete
  2. To sa ti vážne nečudujem, že sa ti nechce ísť domov, ja by som odtiaľ snáď ani neodišla;D

    ReplyDelete
  3. skvele fotky! <3 ja som teraz v anglicku a tiez je ten výber oblečenia a jedla neporovnateľny, radosť nakupovať :D užívaj :)

    ReplyDelete